REKLAMA

Nadchodzą lody "Goats". Wardęga mówi, że nie ma z nimi nic wspólnego

Producent lodów Koral postanowił złożyć w Urzędzie Patentowym wniosek o rejestrację znaku towarowego "Lody Goats" i Grand Goats". Tymczasem Sylwester Wardęga związany z projektem dementował w swoich mediach społecznościowych, jakoby zespół miał w planach stworzenie własnej marki zimnych słodkości.

Sylwester Wardęga lody Koral
REKLAMA

Wniosek producenta lodów Koral miał wpłynąć do Urzędu Patentowego 12 września tego roku. Znak towarowy Lody Goats oraz Grand Goats miałby być dostępny w przypadku sorbetów, lodów, ciast, wyrobów cukierniczych oraz sandwichy lodowych. Z kolei na początku stycznia 2024, dokładnie 9 stycznia mija termin okresu sprzeciwowowego, co oznacza moment, kiedy inne podmioty na rynku mogą zgłosić naruszenie jego prawa do znaku, ale też wnieść sprzeciw.

REKLAMA

Więcej o Goats przeczytasz w Spider's Web:

 Koral chce mieć lody Goats. Co na to Wardęga?

Znak towarowy "Lody Goats" i "Grand Goats miałby obejmować lody, sorbety, desery lodowe, sandwiche lodowe, a także ciasta i wyroby cukiernicze.  9 stycznia 2024 mija termin okresu sprzeciwowego, czyli czas, kiedy inne podmioty na rynku mogą zgłosić naruszenie jego prawa do znaku lub wnieść sprzeciw. Tymczasem Sylwester Wardęga jeszcze pod koniec października dementował informacje, jakoby Goats chciał stworzyć własną markę lodów. Dodał, że w planach mieli pomysł na wypuszczenie innej przekąski - popcornu.

Właśnie widziałem gdzieś, że miały być jakieś lody GOATS. Nie miało być żadnych lodów GOATS. Podejrzewam, że zupełnie jakaś randomowa osoba sobie chciała stworzyć lody GOATS, bo "goats" to jest normalne słowo. My nie mamy prawa do słowa "goats". To jest normalne słowo, które występuje na całym świecie, nie? Ktoś sobie tworzy jakieś historie, że my chcieliśmy lody robić. My chcieliśmy, ale popcorn robić

mówił Wardęga.
REKLAMA

Lody Koral sygnowane Ekipą Friza odniosły ogromny sukces

Tymi słowami Wardęga podkreślił, że zespół Goats kompletnie odcina się od marki Koral. Warto dodać, że producent lodów Koral miał już w swojej ofercie influencerskie lody. W 2021 roku na rynku pojawiły się lody koral, sygnowana marką Ekipy Karola "Friza" Wiśniewskiego. Ten projekt odniósł ogromny sukces komercyjny. Jak mówił szef marketingu Koral, sukces słodkości tkwił przede wszystkim w mocnym brandzie Karola Wiśniewskiego.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA