Ross i Rachel znowu razem. Bohaterowie "Przyjaciół" powrócili w... reklamie Uber Eats
Wielkimi krokami zbliża się tegoroczny Super Bowl, czyli słynny finał mistrzostw futbolu amerykańskiego. Odbędzie się dokładnie w nocy z 11 na 12 lutego. Jest to jedno z najbardziej wyczekiwanych i popularnych wydarzeń w Stanach Zjednoczonych. W 2024 roku odbędzie się jego 58. edycja. Super Bowl to jednak nie tylko sport, ale też kreatywne i wysokobudżetowe kampanie reklamowe, które niekiedy okazują się być tak samo interesujące, jak sama drużynowa rywalizacja. W tym roku udział w jednej z nich wzięli Ross i Rachel z serialu „Przyjaciele”.
Jakże ukochaną i uwielbianą przez fanów serialową relację postanowił wykorzystać Uber Eats. David Schwimmer oraz Jennifer Aniston otrzymali kolejną okazję, aby spotkać się na planie. Co prawda w nieco innej aranżacji, jednak wciąż nawiązując do swoich kultowych ról z „Przyjaciół”. Jest to na pewno bardzo przemyślany ruch marki, która wyraźnie postawiła na sentyment.
Czytaj także inne teksty na temat serialu „Przyjaciele”:
Ross i Rachel z serialu Przyjaciele – (nie)zapomniane spotkanie
Najnowsza reklama Uber Eats skupia się wokół jednej, konkretnej tezy – żeby o czymś pamiętać, trzeba zapomnieć o czymś innym (zrobić miejsce w głowie na nowe). Oczywiście z wyraźnym zaznaczeniem, że Uber Eats o wszystko zadba.
Jennifer Aniston przypadkowo spotyka na planie Davida Schwimmera. Nie pamięta jednak, kim on dla niej jest i dlaczego zwraca się do niej tak, jakby się znali. Mężczyzna tłumaczy, że wspólnie występowali w popularnym serialu „Przyjaciele”, jednak Aniston nie przypomina sobie tego faktu. Na koniec odwraca się do niego plecami z przekonaniem, że przecież nie wyleciałaby jej z głowy wspomnienia 10 lat spędzonych wspólnie z Davidem.
W najnowszej reklamie Uber Eats można zobaczyć również takie osobistości jak David Beckham, Victoria Beckham, Jelly Roll oraz Usher, który w tym roku będzie występował w połowie meczu.