REKLAMA

Rojek pod ostrzałem. Śpiewak o współpracy muzyka: "chciwy socjopata"

Głos sprzeciwu Jana Śpiewaka przeciwko promowaniu alkoholu przez artystów, celebrytów i influencerów, dotarł także do Artura Rojka, który został przez aktywistę nazwany "chciwym socjopatą". Chodziło o treść wpisu muzyka, w którym poinformował, że jego najnowszy kawałek o relacjach rodzinnych powstał we współpracy z popularną marką whisky.

Rojek pod ostrzałem. Śpiewak o współpracy muzyka: "chciwy socjopata"
REKLAMA

Jan Śpiewak co jakiś czas powraca na swoim Instagramie do tematu alkoholu. Tym razem na tapetę wziął Dzień Ojca, który w Polsce przypada na 23 czerwca. Aktywista zauważył, że wśród proponowanych prezentów dla ojców znajdują się "niezbędniki" związane z piciem napojów wysokoprocentowych. I rzeczywiście - próbując znaleźć pomysły na prezent na Dzień Ojca, pojawiają się grawerowane karafki na whisky, drewniane nosidła na butelki czy kufle na piwo.

REKLAMA

Nie tak dawno Śpiewak udostępniał także historie swoich obserwatorów, które związane były z alkoholizmem w ich rodzinie. Aktywista chciał przekazać tym, że alkohol wcale nie buduje relacji rodzinnych, a wręcz przeciwnie - rujnuje i prowadzi do patologicznych sytuacji i zachowań. Dlatego, gdy Artur Rojek udostępnił swój wpis na Instagramie, Śpiewak nie omieszkał ostro podsumować muzyka, ale nie tylko on. Głos podniosło wielu obserwatorów Rojka, którzy zwrócili mu uwagę, że jego najnowsza współpraca jest nie na miejscu.

Czytaj także:

Śpiewak ostro podsumował Rojka i jego nową współpracę z marką alkoholu

Aktywista udostępnił na swoim Instastory wpis Artura Rojka, w którym muzyk informuje o swojej nowej współpracy z marką Grants, w ramach której powstał teledysk do kawałka "Syn okiennika":

Razem z @kacperczyk.inc i marką Grant's stworzyliśmy alternatywną wersję teledysku do "Syna okiennika". Jest to numer o rodzinnych relacjach, o prawdziwej, męskiej przyjaźni. (...) Dajcie znać czy słuchaliście piosenki i czy wzrusza Was tak samo jak mnie?

- napisał Rojek.
Teledysk do utworu "Syn okiennika"

Śpiewak nie omieszkał ostro zareagować na wątpliwą współpracę Rojka z marką alkoholową, szczególnie przez wzgląd na to, że Rojek wspomniał, iż jest to kawałek o rodzinnych relacjach:

Ale się Rojek sprzedał. Chciwy socjopata

- skomentował aktywista.
REKLAMA

Okazuje się, że podobne odczucia mają także inni odbiorcy, którzy prędko zasypali Rojka nieprzychylnymi komentarzami, podkreślając, że "rodzinne relacje" i "alkohol" to dwa pojęcia, które się ze sobą gryzą. Wypowiadali się na temat szkodliwości alkoholu, który wyniszcza Polaków i przez wzgląd na jego uzależniające i toksyczne właściwości, współpraca z gigantem przemysłu alkoholowego, która ma niejako promować kawałek o ojcowskich relacjach, jest nieodpowiednia.

Śpiewak ostro podsumował Rojka
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA