Ludzie rzucili się na Taco Hemingwaya. Padła strona ze sprzedażą biletów
Był Dawid Podsiadło, przyszedł czas na Taco Hemingwaya. To już drugi artysta w ostatnim czasie, który spowodował awarię strony, co skutkowało gigantyczną kolejką oczekujących na zakup. Tym razem, jak mówią fani, problemem okazała się usługa Empik Premium. "Warto było zainwestować w waszą beznadziejną subskrypcję, gwarancja nerwów i zmarnowanego czasu" - piszą wściekli internauci.
Taco Hemingway po 3 latach wrócił z solowym albumem "1-800-OŚWIECENIE", ogłaszając przy tym, że wyrusza w trasę koncertową. Raper zapowiedział, że w przyszłym roku zawita do Katowic, Poznania, Gdańska, Wrocławia, Krakowa i Warszawy. Sprzedaż biletów na wydarzenie wystartowała dzień przed premierą krążka, czyli w czwartek 21 września, natomiast przedsprzedaż biletów ruszyła 20 września o 12:00. Dostęp do kupna biletów w przedsprzedaży była dostępna jedynie dla uczestników programu Empik Premium, za który trzeba zapłacić 39,99 zł. I to właśnie posiadacze konta premium w Empiku, jedynego dystrybutora biletów, zetknęli się z problemami technicznymi podczas zakupów.
Przedsprzedaż biletów na koncert Taco Hemingwaya dla wielu zakończyła się fiaskiem
Pod wpisem Empiku na Facebooku, który informował o przedsprzedaży biletów na koncert Taco Hemingwaya, rozgorzała dyskusja. Internauci narzekali na to, że na stronie musieli czekać ponad godzinę, a kiedy już dopchali się na początek kolejki, okazywało się, że kod Empik Premium nie działa:
Oczekiwanie na sprzedaż biletów od 11:30 po to, aby dwukrotnie wyrzuciło mnie z kolejki, przeniosło na jej koniec, aby w rezultacie po 2 godzinach czekania otrzymać komunikat o braku biletów. Brawo, Empik, warto było zainwestować w waszą beznadziejną subskrypcję, gwarancja nerwów i zmarnowanego czasu
- grzmiała internautka.
Podobnie wydarzyło się podczas przedsprzedaży biletów na stadionowe koncerty Dawida Podsiadły, kiedy kupujący mieli problem z wpisaniem kodu dostępu do Allegro Smart. Dystrybutor biletów, eBilet, przeprosił wtedy za zaistniałą sytuację i zapewnił, że pracuje nad wydajnością strony przed regularną sprzedażą.
O problemach związanych z kupnem biletów pisaliśmy także w innych artykułach na łamach Spider's Web: