REKLAMA

Kaufland chce wygryźć Tindera. Organizuje akcję randkową

Kaufland w ramach akcji "ArBuziaki" wyszedł naprzeciw swoim klientom-singlom, którzy mają możliwość odnaleźć podczas zakupów swoją drugą połówkę. Wystarczy nakleić na arbuza specjalną naklejkę, dzięki której pary będą mogły się zapoznać.

arbuziaki kaufland akcja
REKLAMA

Kaufland postanowił wyjść naprzeciw singlom pragnącym przeżyć szaloną, wakacyjną miłość, która wcale nie musi się kończyć wraz z ostatnim dniem sierpnia. Kilka dni temu sieć sklepów rozpoczęła akcję, w ramach której poszukujące drugiej połówki osoby będą mogły odnaleźć ją podczas zakupów. Wystarczy przyjechać do Kauflandu i włożyć do swojego koszyka... arbuza.

REKLAMA

ArBuziaki to nowa akcja Kauflandu dla singli. Do kiedy trwa?

W ramach akcji "ArBuziaki" w Kauflandach zainteresowanym osobom rozdawane są specjalne naklejki. Po otrzymaniu naklejki single mogą nakleić ją na swoją połowę arbuza, by w ten sposób zasygnalizować, że są chętne na poznanie nowej osoby i rozmowę. Oznaczony owoc musi znajdować się w widocznym miejscu w wózku lub koszyku. Jeżeli podczas zakupów spotka kogoś, kto również posiada na arbuzie naklejkę, będzie mógł do takiej osoby podejść i zagadać.

Liczymy, że akcja "ArBuziaki" wywoła uśmiech, a dla niektórych okaże się początkiem pięknej historii. W czasach kiedy ludzie szukają się za pomocą aplikacji randkowych i rozmawiają ze sobą online, staramy się przełamać te schematy i odpowiadać na trend spotykania się w realu. Od lat wiemy już, jak ważną społeczną rolę może pełnić market osiedlowy, a codzienne zakupy mogą być pretekstem do spotkania i rozmowy z drugą osobą

- komentuje dla serwisu Wirtualne Media Magdalena Misiarz, dyrektor działu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska.

ArBuziaki to nie pierwsza taka akcja, która pozwala na odnalezienie drugiej połówki w sklepach - wcześniej podobne wydarzenie zorganizowano w hiszpańskich sklepach Mercadona. Tam single mieli jednak bardziej złożone zadanie do wykonania - aby zasygnalizować, że chcą kogoś poznać, musieli włożyć do koszyka ananasa do góry nogami i udać się do odpowiedniej sekcji. Młodsi klienci do 25 roku życia spotykali się na dziale z mrożonkami, osoby w wieku 25-40 lat mogły odnaleźć drugą połówkę w sekcji z rybami, a starsi - w części z winami.

Hiszpańska akcja zainspirowała marketingowców Kauflanda, którzy postanowili dopasować ten pomysł do polskich realiów i sprawić, by wydarzenie było dla klientów prostsze i niewymuszone. Akcja trwa, jeszcze 2 dni - do 06 sierpnia.

REKLAMA

Czytaj więcej w Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-04T11:39:19+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T10:41:42+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T09:56:17+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T09:05:55+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T07:58:18+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T12:02:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T08:58:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T07:59:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T16:20:54+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T13:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T19:39:36+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T17:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T15:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T12:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T09:50:22+02:00
Aktualizacja: 2025-07-31T20:23:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA