REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Gry
  3. YouTube

4ThePlayers - marketingowa ofensywa Sony

O tym, że mediów społecznościowych nie należy zaniedbywać - a wręcz przeciwnie, warto dbać o te kanały promocji - Sony wie doskonale. Z powodu premiery Playstation 4 firma zachęca nas do lepszego poznania swojego najnowszego produktu za pośrednictwem Facebooka i Youtube. I trzeba przyznać, że robi to dobrze. 

25.11.2013
11:47
4ThePlayers – marketingowa ofensywa Sony
REKLAMA

Na profilu Sony Polska na Facebooku wystartowała aplikacja o nazwie 4ThePlayers. Jej cel jest prosty: sprzedać nam jak najwięcej informacji o PS4. Jeśli dotychczas byliście odporni na hype związany z premierą tej konsoli i nieszczególnie śledziliście związane z nią newsy, macie okazję nadrobić zaległości. W całkiem pomysłowej, nienachalnej formie. Otóż aplikacja wyznacza nam zadania - na przykład poznanie PS4 czy kontrolera DualShock, polecenie strony znajomym czy zapoznanie się z ofertą gier. Za ich realizację przyznawane są nam punkty, które następnie możemy wydać na specjalnie organizowanych licytacjach. Aukcje odbywają się w konkretnie wyznaczonych terminach i dotyczą bardzo różnych przedmiotów: od plakatu, przez gadżety z gier (bluzy, koszulki, zegarek z AC4) po konsole - PS Vita i Playstation 4. Aplikację znajdziecie tutaj.

REKLAMA
sony playstation ps4

Z kolei na profilu Playstation na Youtube, w zakładce 4ThePlayers, znajduje się wyjątkowy film poświęcony tej konsoli. Zatrzymując odtwarzanie w dowolnym momencie, kursorem myszy musimy wyszukać na aktualnie wyświetlanej klatce ukryte znaczniki. Gdy już je odnajdziemy, po kliknięciu w nie otworzy się okno z dodatkowym materiałem filmowym dotyczącym między innymi gier na PS czy użytych w urządzeniu technologii. Owych materiałów jest pięćdziesiąt i odblokowanie ich wszystkich wcale nie jest tak proste, jak na początku się wydaje. Film znajduje się pod poniższym linkiem.

REKLAMA

Naprawdę fajnie pomyślana, dobrze zrealizowana kampania reklamowa, która całkiem sprytnie przemyca informacje o konsoli. Spory potencjał wirusowy - pewnie szybko się rozniesie po Internecie - ale to dobrze. Skoro już musimy być bombardowani reklamami na każdym kroku, niech to chociaż będą ciekawe reklamy.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA