Lubisz audiobooki? Masz coraz mniej powodów, by nie znać Storytel
Storytel sam siebie chętnie porównuje do Spotify i Netfliksa. Całkiem słusznie zresztą. Zasada działania tych usług jest podobna. A teraz audiobooki na abonament będą jeszcze łatwiej dostępne.
Wiemy już, że Storytel uruchamia zupełnie nowe przedsięwzięcie, jakim są Storytel Original.
To program, w ramach którego ukazują się oryginalne historie, pisane specjalnie pod format dźwiękowy, silnie inspirowane formą serialu.
Każdy "sezon" to dziesięć godzinnych odcinków, które stanowią zamkniętą fabularnie całość, zostawiając jednak furtkę do kontynuacji czy spin-offów. Trzy pierwsze tytuły poznacie, klikając TUTAJ.
Na tym jednak nie koniec. Storytel chce dotrzeć do większej ilości potencjalnych abonentów. I zamierza to zrobić na dwojaki sposób. Po pierwsze, została uruchomiona kampania reklamowa na skalę do tej pory niespotykaną w tej branży w Polsce. Po drugie, w końcu nie trzeba będzie posiadać karty płatniczej by móc ze Storytela w ogóle korzystać.
Storytel – nowe metody płatności
Dotychczas za abonament można było płacić wyłącznie kartą, płatniczą bądź kredytową. Teraz to się zmienia – wystarczy mieć telefon (w abonamencie lub na kartę). Dzięki współpracy z operatorami komórkowymi (Orange, Play, Plus, kończą się też negocjacje z T-Mobile) w bardzo prosty sposób opłatę miesięczną za Storytel można dołączyć do rachunku telefonicznego.
Reklamy Storytel pojawią się w telewizji
Storytel jest zadowolony z dynamiki pozyskiwania nowych użytkowników, ale firma doszła też do wniosku, że bez telewizyjnej kampanii reklamowej nie jest możliwym dotarcie do znacznej części potencjalnych klientów, którzy bez styczności ze spotami telewizyjnymi o Storytel nie dowiedzą się nigdy.
Dlatego też zarówno w Internecie, jak i w klasycznej telewizji ramówkowej pojawią się spoty takie, jak poniższy, które w prosty i atrakcyjny sposób będą przekazywać najważniejsze informacje na temat usługi.
Czy to wystarczy? Trudno powiedzieć.
Storytel Polska na razie jest nadal w fazie inwestowania w rynek i nie spodziewa się prędkiego zwrotu poniesionych związanych z tym kosztów. Trudno ocenić jak to wygląda bez konkretnych danych liczbowych, patrząc jednak na rozwój samej usługi, dostępnej na naszym rynku od roku, wygląda to całkiem obiecująco.