O.S.T.R. nagrywa i nawija z Sebastianem Fabijańskim. Posłuchaj ich pierwszego wspólnego utworu do filmu „Psy 3. W imię zasad”
Sebastian Fabijański to młody aktor, który wystąpił już w wielu filmach uznanych reżyserów. Na początku przyszłego roku zobaczymy go w filmie Władysława Pasikowskiego – „Psy 3. W Imię zasad”. Do serwisów streamingowych właśnie trafił utwór promujący obraz, w którym usłyszymy wokal Fabijańskiego.
Utwór „Psy. W imię zasad” to wspólny projekt rapera O.S.T.R-ego i Sebastiana Fabijańskiego, który zaprezentował własne możliwości wokalne (niezwiązane z rolą filmową).
To najważniejszy jak dotąd projekt w moim życiu, bo na tym bicie jestem ja – podkreśla aktor.
Fabijański zauważa, że w filmach zasłania się rolami. W muzyce całkowicie się odsłania.
Jest to początek mojej drogi muzycznej. Zacząłem ją z O.S.T.R., który wraz z ekipą pomaga mi przy nagraniu mojej płyty. Jestem mu za to cholernie wdzięczny, a także za to, że mnie przygarnął i mi zaufał.
Polski raper podkreśla również, że możliwość nagrania utworu, nawiązującego do kultowego filmu, była dla niego spełnieniem marzeń. Autor podkreśla, że wychował się na tekstach Franza Maurera.
„Psy” to zdecydowanie najważniejszy polski film mojego dorastania. Bez niego mój styl i twórczość w jakimś tam stopniu byłyby pewnie inne. Cieszę się, że przy kolejnej odsłonie mogę być już obecny nie tylko jako wierny widz – zwrócił uwagę.
Debiutancka płyta Sebastiana Fabijańskiego powstaje nie tylko pod okiem O.S.T.R-ego. Jednym z producentów krążka jest także Killing Skills.
Aktor chce swoimi tekstami rozprawić się z polskim show-biznesem i pokazać, co leży mu na sercu. W rozmowie z blogerem CineMaciejem zdradził, że płyta powstała w potrzeby bycia transparentnym i w pełni szczerym. W tej samej rozmowie żalił się, że dzisiejszy polski rap to raczej coś na wzór popu z mieszankami hip-hopu, a nie prawdziwy rap.
Ja idę bardziej w rootsowe klimaty – skomentował.
Film Władysława Pasikowskiego „Psy 3” będzie kontynuacją opowieści Franza Mauera (Bogusław Linda), rozgrywającą się blisko trzydzieści lat po dramatycznych wydarzeniach filmów „Psy” (1992) i „Psy 2: Ostatnia krew” (1994).